Показать сообщение отдельно
IgoRRRiLLL@
товарищ психолог
Аватар для IgoRRRiLLL@
Сообщения: 1,493
Регистрация: 11.08.2009
Откуда: с самых недр киевских кварталов
Старый пост, нажмите что бы добавить к себе блог 20 января 2014, 17:03
  #3687 (ПС)
-Цитата от Шайба Посмотреть сообщение
-Цитата от IgoRRRiLLL@ Посмотреть сообщение
-Цитата от Шайба Посмотреть сообщение

Только догадки из двух вариантов (кому это больше выгодно). Я кулибины-катапульщики это просто долбаёбы с кучей свободного времени. Такой себе энтертеймент, прости Госпади.

Добавлено через 1 минуту 16 секунд


Как срачь и беспорядки в столице улучшат мою жизнь?
уйдёт старая власть, прийдёт новая. всяко лучше перемены и по моему эта власть может оказатся лучше. в любом случае хуже чнука и рыгионалов не может быть уже, ну разве шо симоненко и коммунисты)) или бабангида со сталиным который мало уничтожил и реприсировал хохлов, по его мнению
Вот эта "новая власть" -это кто? Какая у неё программа, обещания? Или просто, как говориться -"аби не мовчки"? так получается?
Новая власть. Тот же Кличко, которого в мире хоть уважают, в отличии от ослоёба януковича

Україна має перейти на новий етап розвитку, оновити політичні, економічні та соціальні інститути.

Україні потрібна політика успіху, позитивних результатів, впевнених кроків уперед та чіткої політичної відповідальності.

І. Основні принципи нової політики для України:

1. Верховенство права.
2. Захист приватної власності кожної людини.
3. Соціальна справедливість.

ІІ. Нова Конституція

Подолати нинішню суспільно-політичну кризу можна лише шляхом виправлення правових та політичних деформацій, допущених при внесенні змін до Основного закону з порушенням конституційної процедури. Унаслідок цих зловживань конституційні норми є лише деклараціями, а конституційний механізм державної влади змінюється в залежності від зміни нестабільних політичних інтересів.

Тому необхідно повернути народові право на установчу владу. Лише легітимний, прийнятий українським народом на засадах верховенства права, Основний закон може стати основою для проведення критично необхідних реформ – політичної, адміністративної, муніципальної та судової.

Політична партія «УДАР(Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка» виступає за:

1. Забезпечення в Конституції прав людини й громадянина (замість декларативності – механізми гарантування й реалізації).

2. Чітке розмежування влади й відповідальності між Парламентом, Президентом та Урядом, збалансування їх повноважень (надати Президенту України безумовні повноваження щодо оголошення дострокових парламентських виборів, спростити процедуру імпічменту Президента України, запровадити конструктивний вотум недовіри Уряду з боку парламенту тощо).

3. Обмеження депутатської недоторканості лише парламентською діяльністю, скасування «імперативного мандату», встановлення права поєднувати депутатський мандат із роботою в Уряді на політичних посадах.

4. Зміну адміністративно-територіального устрою для встановлення сильного місцевого самоврядування, створення виконкомів обласних та районних рад, позбавлення райдержадміністрацій невластивих їм функцій та запровадження регіонального самоврядування.

5. Введення конкурсного відбору для призначення на керівні посади у державній службі.

6. Надання фізичним та юридичним особам права звернення до Конституційного суду з конституційними скаргами щодо порушення їхніх прав та свобод.

Підготовка проекту нової Конституції України має здійснюватись спеціально уповноваженим органом – Конституційною Асамблеєю, обраною на прямих всенародних виборах. Учасники Конституційної Асамблеї не матимуть права займати державні та політичні посади як під час роботи Конституційної Асамблеї, так і протягом наступних 5 років.

Текст нової Конституції України остаточно ухвалюється на всенародному референдумі.

ІІІ. Реформа державного управління в Україні

Діюча система державного управління в Україні є застарілою, громіздкою і неефективною. Кількість держслужбовців з року в рік зростає, але якість надання послуг громадянам погіршується. Україна посідає 104-те місце серед 127 країн за рівнем використання інформаційних та комунікаційних технологій в офісах держустанов та 111-те – за ефективністю використання державних коштів.

Державна влада повинна бути ефективною і доступною для громадського контролю. Для цього необхідно здійснити такі реформи:
Децентралізація – більшість послуг повинна надаватись місцевими органами.
Оптимізація – треба скоротити кількість непотрібних дозволів та пов'язаних із ними процедур (особливо для ведення підприємницької діяльності, ліцензування, регулювання та ін.)
Автоматизація – треба перенести більшість транзакцій (сплата податків, оформлення паспорта, реєстрація автомобіля тощо), які зараз потребують зустрічі громадянина з чиновником, у режим on-line.
Організаційні схеми установ і вся контактна інформація (прізвище, посада, робоча адреса, телефон, e-mail) чиновників усіх рангів повинні бути в Інтернеті і постійно поновлюватися.

ІV. Судова реформа

Завдання судово-правової реформи – закріплення судової системи як самостійної гілки державної влади, створення умов для ефективного захисту прав та свобод громадян, інших суб’єктів правовідносин.

Основні напрямки реформування:

1. Обмежити термін перебування на посаді голови суду двома строками без права повторного призначення (обрання).

2. Запровадити призначення (обрання) суддів із належним матеріальним забезпеченням як для державних службовців.

3. Запровадити у місцевих судах спеціалізацію з розгляду суперечок у справах неповнолітніх, трудових, сімейних та пенсійних суперечок. Створення спеціалізованих земельних суддів.

4. Забезпечити прозорість та відкритість судочинства шляхом його належної комп’ютеризації. Запровадити безперервну аудіо- та відеофіксацію судового процесу.

5. Запровадити інститут народних засідателів і присяжних.

6. Уніфікувати процедури судового розгляду цивільних та господарських справ.

7. Запровадити інститут мирових суддів.

8. Запровадити реальну відповідальність учасників судового процесу за недобросовісне користування процесуальними правами.

9. Запровадити механізм обов’язкового проходження атестації суддів.

10. Забезпечити належне виконання судових рішень у визначений термін.

V. Нова зовнішня політика

Зовнішня політика є легітимною та ефективною тоді, коли спирається на національний консенсус. Цей консенсус іще належить сформувати. Лише дотримання національних інтересів країни, а не підлаштовування під могутніх партнерів, зробить нашу зовнішню політику ефективною і зрозумілою.

Інструментом підвищення міжнародного статусу України має стати активний та результативний зовнішньополітичний курс.

Серед пріоритетних завдань України на найближчі 10 років є:
остаточне утвердження України як рівноправного члена демократичної європейської спільноти через отримання членства в ЄС;
відновлення й розвиток діалогу з Російською Федерацією з усіх актуальних проблем двосторонніх відносин на засадах Великого договору 1997 року;
збереження й поглиблення стратегічного партнерства з США на засадах Хартії про особливе партнерство;
досягнення безвізового режиму з Європейським Союзом при збереженні спрощених правил перетину кордону з Росією та іншими державами СНД;
створення легальних умов для працевлаштування і захисту прав громадян України за кордоном;
вирішення застарілих проблем навколо правового оформлення державних кордонів України для створення стабільної смуги добросусідства і безпеки по периметру державних кордонів;
оновлення міжнародних гарантій суверенітету та територіальної цілісності України, передбачених Будапештським меморандумом про приєднання України до режиму нерозповсюдження ядерної зброї від 1994 року.

VІ. Оборонна реформа

Метою оборонної реформи є створення мобільних, оснащених сучасними озброєнням і військовою технікою, високопрофесійних Збройних сил.

Для цього необхідно:
забезпечити фінансування ЗСУ на рівні 2% ВВП;
вдосконалити національну систему стратегічного планування та управління;
впровадити в діяльності Міністерства оборони та Генерального штабу сучасні моделі менеджменту;
не припускати виконання армією невластивих їй функцій;
пріоритетно підтримувати боєздатність чергових сил протиповітряної оборони, сил спеціальних операцій, чергових сил та засобів військової розвідки;
посилити практику відпрацювання завдань, пов’язаних із протидією піратству на морі та в портах;
підвищити рівень оперативної взаємосумісності та готовності до виконання спільних завдань в рамках міжнародних операцій;
забезпечити умови для проведення запланованих на території України міжнародних військових навчань.



НОВА ЕКОНОМІКА

Стратегічний орієнтир нової економічної політики України полягає в переході від декларування свобод людини до створення умов для їх реалізації.

Найбільш ефективне вирішення цього завдання надає ліберальна модель економічного розвитку.

І. Приватна власність – основа розвитку суспільства
Забезпечення гарантій абсолютної недоторканності приватної власності громадян України від будь-яких незаконних посягань.
Включення землі як одного з головних національних багатств України в сучасну модель ринкового розвитку.
Забезпечення повної приватизації неефективних та збиткових підприємств.
Активне заохочення розвитку підприємництва.

ІІ. Макроекономічна стабільність – передумова розвитку економіки
Радикальне підвищення ефективності бюджетної політики.
Забезпечення стабільності у грошово-кредитній та валютній сферах.
Розбудова інфраструктури внутрішнього ринку.

ІІІ. Конкурентоспроможність держави – конкурентоспроможність кожного громадянина
Вільна, ефективна, конструктивна конкуренція на внутрішньому ринку.
Державне заохочення підприємців до інновацій.
Стимулювання енергозбереження.
Створення в країні сприятливого інвестиційного клімату.

IV. Сильні регіони – успішна держава

Наша партія виступає за створення максимально сприятливих умов для розкриття економічного потенціалу кожного регіону та зниження міжрегіональних соціально-економічних диспропорцій:

Східна Україна – модернізація та технологічне оновлення традиційних галузей (вугільної і металургійної промисловості), розвиток високотехнологічного і наукомісткого машинобудування.

Західна Україна – використання потенціалу розташування на перехресті європейських шляхів, підвищення якості туристично-рекреаційних послуг у регіоні.

Центральна Україна – розвиток високотехнологічного та наукомісткого машинобудування, модернізація складних виробництв побутової та електронної техніки, високотехнологічне сільське господарство.

Південна Україна – технічне оновлення та розвиток суднобудування, судноремонту та суміжних галузей, формування суднобудівного кластеру; впровадження новітніх технологій у кольоровій металургії; розбудова рекреаційної сфери регіону.

V. Влада і бізнес – партнери, а не вороги

Ми – за державно-приватне партнерство в реалізації суспільно значущих комерційних проектів у сфері житлово-комунального господарства, будівництва та утримання автошляхів і залізниць, енергозбереження тощо.



НОВА СОЦІАЛЬНА СПРАВЕДЛИВІСТЬ

Основною метою нової соціальної політики держави повинні стати розвиток та ефективне використання трудового потенціалу нації, державне піклування про якісні умови життя непрацездатної частини населення та реалізація принципів соціальної справедливості.

І. Політика зайнятості та праці

Активне працездатне населення зможе зробити внесок у примноження національного багатства. Буде забезпечено адекватну винагороду за працю та створення ресурсів, необхідних для підтримки соціально-вразливих верств населення. Оплату праці буде приведено у відповідність з кількістю та якістю праці.

ІІ. Політика доходів

Відбудеться перерозподіл частки доходів високодохідних груп населення на користь економічно неактивної частини населення. Буде відновлено прогресивну шкалу оподаткування доходів фізичних осіб, яка передбачатиме зменшення рівню оподаткування для осіб з низькими доходами та підвищення – для високодохідних категорій населення.

ІІІ. Реформування соціальної сфери

Першочерговим завданням є запровадження сучасних соціальних стандартів. Реформа соціальної сфери має виходити з того, що соціальні видатки є інвестиціями в розвиток людського капіталу. Отже, маємо підвищити ефективність використання бюджетних коштів соціального призначення та якість соціальних послуг:
Соціальні пільги мають надаватися виключно за цільовим принципом.
Потрібно максимально спростити механізми отримання соціальних пільг (основний тягар у встановленні та оформленні права на отримання пільги має лягати на соціальні служби, а не на отримувача).
Доцільною є монетизація частини соціальних пільг за добровільним вибором їх отримувачів.
Потрібно завершити пенсійну реформу.

ІV. Нова якість життя

Ми виступаємо за створення комфортних умов для життєдіяльності людини та розвиток людського капіталу нації.

Охорона здоров'я

Охорона здоров'я повинна стати пріоритетом суспільного розвитку України. Для цього необхідні наступні реформи системи охорони здоров’я:
введення обов’язкового медичного страхування;
створення системи регіональних фондів медичного страхування;
забезпечення рівного для всіх громадян доступу до основного переліку медичних послуг;
стимулювання профілактичних програм та здорового способу життя.

При повноцінному функціонуванні державної системи охорони здоров’я приватна медицина повинна відігравати допоміжну роль.

ЖКГ

Невід’ємною складовою забезпечення належної якості життя громадян є радикальне реформування житлово-комунальної сфери, приведення її діяльності та управління у відповідність з принципами нової економіки. Напрямами такого реформування є:
демонополізація сектору і створення конкурентних умов, надання населенню житлово-комунальних послуг, які не є предметом природної монополії;
впровадження економічно обґрунтованих механізмів тарифоутворення, сучасних стандартів якості та доступності надання послуг;
поетапний перехід на прямі договірні відносини між споживачами та постачальниками комунальних послуг;
гарантування захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг та відповідності цих послуг єдиним державним стандартам якості - шляхом залучення незалежних регуляторів та посилення контролюючої ролі органів місцевого самоврядування.

МОВА І НАЦІОНАЛЬНА КОНСОЛІДАЦІЯ

Наша політична сила підтримуватиме розвиток української мови в усіх сферах суспільного життя. Вважаємо за необхідне дотримуватися Європейської хартії регіональних мов та захищати право всіх громадян України на отримання інформації, освіти, правової підтримки мовами, якими користуються у тому чи іншому регіоні.

offline